supersprayet <3

åhh, jag vill bara säga att jag älskar klippotekets serie.
det finns så många olika produkter att välja mellan & alla
har ngt unikt.
jag använder deras hair spray - medium xx strong just nu.
den föredrar jag både till vardags & fest eftersom den 
verkligen håller frisyren på plats samtidigt som den ger 
glans & lyster. den skyddar även håret mot sol & den
tynger inte ner håret :)
den är även superbra till oss som använder clip-on
löshår > man bara sprayar lite på klämman när man
har fäst den i håret så är klämman "säkrad" & det är i
princip omöjligt för den att knäppas upp eller kasa
ner. kan det bli bättre? nej jag tror inte det !
love love love <3 :D


         

Kommentarer
Postat av: Maria

aah håller med, hade velat ha sån väska :)

2008-07-16 @ 17:56:23
URL: http://w3sterd4hl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0