Recension ; Ansiktskräm

Nivea Visage moisturizing day care ( blå förpackning ) :
för normal & blandad hy.
återfuktande kräm som innehåller lotusextrakt och vitaminer.
krämen innehåller även spf 8 som ger huden ett bra skydd mot
yttre påverkan.

jag tycker om att krämen luktar fräsht & verkligen återfuktar
de torra partier som jag har i ansiktet.
att den innehåller lotusextrakt, vitaminer & spf 8 är även det ett plus.
jag använder krämen efter rengöring & innan applicationen av min
foundation.
jag tycker att den funkar perfekt till de torra partierna i ansiktet, dock
inte till de lite fetare. jag upplever nämligen att huden blir lite glansig
i de områderna.
jag tycker nog att man ska välja en lite tunnare ansiktskräm om man
lätt blir glansig, annars bra kräm :)

betyg : BBBB






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0