Recension ; puder



Loréal Paris True Match Powder :
pudret ger en matt & fin yta till en början men under
dagen kan pudret behövas bättras på en aning.
jag skulle inte rekommendera pudret till de som har
väldigt oljig hud.
själva förpackningen är väldigt effektiv med applicator
för sig & puder för sig. mer hygieniskt vilket helt
klart är ett plus.
färgerna är fina & pudret är lättanvänt.
applicatorn, (svampen) kan ibland orsaka ett
kakigt intryck om man stryker pudret över huden
så jag vill rekommenderar att man istället duttar
pudret mot huden.
BBB+



Maybelline Dream Mat powder :

precis som det står så har pudret en matt
effekt vilket jag helt & hållet håller med om.
pudret ger huden ett helt felfritt resultat
samtidigt som den ger en len yta.
förpackningen är bra eftersom den har puder
för sig & applicator för sig.
något negativt om pudret är att färgerna kan
upplevas som lite oranga om man
använder sig av mycket nedför kinden, iaf
färgen golden beige 03 som jag använder för
tillfälligt.
BBBB



Isadora Oil Control Compact Powder :
pudret ska ge en matt yta vilket jag inte riktigt kan hålla
med om. efter ca 1 timme börjar ansiktet nämligen
glänsa.
lite synd faktiskt , hade kunnat bli ett superpuder annars.
pudret har nämligen snygga färger som smälter in i den
egna hudtonen, snygg & bra applicator som även är
tvättbar & en söt spegel i locket.
BBB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0